wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Regulamin

Regulamin

Sklep internetowy akada24 działający pod adresem akada24.pl, prowadzona jest przez F.H.U. AKADA Kazimierz Dudziak z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Krakowskie Przedmieście 63a (oddział ul. Regana 10) NIP: 771-100-37-00. Regon: 590588571, wpis do ewidencji działalności gospodarczej nr 12721. 

Telefon kontaktowy: 607 235 239 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora)

REJESTRACJA, LOGOWANIE

1. Żeby dokonać zakupu nie musisz się rejestrować.

Wystarczy, że dokonasz zakupu  i podasz swoje podstawowe dane wysyłki.
Pamiętaj jednak, że warto to zrobić – rejestracja umożliwi Ci korzystanie z dodatkowych opcji dostępnych w naszym sklepie.

2. Korzyści z rejestracji

Tworząc konto w FHU Akada - akada24.pl będziesz mógł szybciej robić zakupy, śledzić stan swoich zamówień i oglądać historię swoich zakupów.

3. Jak się zarejestrować.

Kliknij w ikonę Rejestracja konta w lewym dolnym rogu strony, a następnie zaznacz czy jesteś osobą fizyczną czy firmą.
Poprosimy Cię o wypełnienie formularza ( pola oznaczone * są obowiązkowe do wypełnienia), który jest tak przygotowany, aby nie zajęło Ci to więcej, niż dwie minuty – potrzebujemy tylko Twoich podstawowych danych do kontaktu i korespondencji.
Na podany przez Ciebie adres e-mail wyślemy wiadomość potwierdzającą założenie konta oraz zawierającą dane do logowania. Twoje konto będzie już w pełni aktywne i będziesz mógł korzystać z pełnej oferty akada24.

4. Jeśli wiadomość potwierdzająca założenie konta nie dotarła.

Upewnij się, że nie trafiła on do folderu ze spamem w Twojej skrzynce mailowej. Jeśli jej tam nie znajdziesz, skontaktuj się z nami.

5. Logowanie na konto.

W celu zalogowania się na swoje konto uzupełnij adres e-mail oraz ustalone przez Ciebie hasło w polach znajdujących się w lewym dolnym rogu strony.

6. Problem z logowaniem.

Upewnij się, czy podczas logowania wpisujesz pełny adres email podany przy rejestracji (łącznie ze znakiem i tym, co po nim) oraz czy wpisywane przez Ciebie hasło jest poprawne. Jeśli nadal nie możesz się zalogować, skontaktuj się z nami mailowo.

7. Nie pamiętam hasła do logowania.

Skorzystaj z opcji “Przypomnienie hasła” i wpisz podany przy rejestracji adres e-mail. Dalsze instrukcje oraz nowe hasło otrzymasz w przesłanej przez nas wiadomości. Nowe hasło możesz w każdej chwili zmienić po zalogowaniu na swoje konto.

TWOJE KONTO

8. Zmiana danych.

Dane osobowe, kontaktowe możesz zmienić po zalogowaniu na Twoje konto, w zakładce Zmień informacje o koncie.

Dane adresowe możliwe są do zmiany podczas składania zamówienia, w zakładce Zmień dane.

9. Jak mogę zmienić hasło do swojego konta?

Hasło możesz zmienić po zalogowaniu na Twoje konto, w zakładce Zmień hasło. Aby ustalić nowe hasło, niezbędne jest wpisanie dotychczasowego.

10.Ochrona danych osobowych

Sprzedający zapewnia, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym Sprzedającego, są gromadzone i przetwarzane zgodnie i w oparciu o ustawę z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie są i nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy Kupujący ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych Sprzedającego w każdym czasie.

 

ZAKUPY

11.Jak robić zakupy w sklepie akada24.pl? (Zobacz poradnik)

Dodaj do koszyka wybrane przez Ciebie produkty, następnie ustal liczbę zamówionych sztuk oraz wybierz formę płatności i dostawy. Następnie “Przejdź do składania zamówienia”, gdzie możesz się zalogować (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś), wprowadzić adres dostawy, poprosić o wystawienie faktury lub dodać ewentualne uwagi. Jeśli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, w tym miejscu poprosimy Cię o podanie danych do kontaktu i wysyłki.

Aby zakończyć zakupy kliknij “Złóż zamówienie”, upewnij się, że wszystkie dane są poprawne i zapłać za zamówione produkty. Na wskazany przez Ciebie adres e-mail wyślemy potwierdzenie złożenia zamówienia, zawierające również instrukcje, jak dokonać płatności.

STATUS PRODUKTU

12. Oznaczenia statusów.

- „Przetwarzanie zamówienia”.

Status „Przetwarzanie zamówienia” oznacza, że otrzymałem Twoje zamówienie i w zależności od formy dostawy:

- odbiór osobisty – przygotowuję przesyłkę do odbioru

- kurier – oczekuję na wpłatę

- „Oczekuje na wpłatę”
Status “Oczekuje na wpłatę” jest formą przypomnienia i oznacza, że do tej pory nie otrzymałem wpłaty. Jeżeli towar nie zostanie opłacony w ciągu 7 dni, transakcja zostanie anulowana.

- „ Zapłacone ( do wysłania) ”

Status „ Zapłacone (do wysłania) oznacza, że otrzymałem wpłatę i przystępuję do przygotowania przesyłki.

 - „Wysłane”

Status „Wysłane” oznacza, że przesyłka została nadana kurierowi.

 - „Przygotowanie do odbioru ( zapłacone z góry )”

Status „Przygotowanie do odbioru ( zapłacone z góry)” oznacza, że produkt jest w trakcie pakowania.

 - „Gotowe do odbioru ( zapłacone z góry)”

Status „Gotowe do odbioru ( zapłacone z góry)” oznacza, że produkt został przygotowany do odbioru i można go odebrać od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-15.00 w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Wojska Polskiego 63.

13.Anulowanie zamówienia.

Prawdopodobnie minął czas na opłacenie zamówienia. Uważasz, że powód jest inny? skontaktuj się z nami.

 

FORMY PŁATNOŚCI

14. Dostępne formy płatności w sklepie akada24.pl?

Za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić przelewem tradycyjnym (w banku, na poczcie lub za pomocą bankowości elektronicznej).

Dane do przelewu:

F.H.U. AKADA  Kazimierz Dudziak,

Ul. Krakowskie Przedmieście 63A,

97-300 Piotrków Trybunalski

Numer konta: 22 1090 2705 0000 0001 1708 8834

Nazwa banku: Bank Zachodni WBK S.A.

W tytule przelewu podaj proszę numer zamówienia.

Dane do przelewu znajdziesz także w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

 

15. Czas na opłacenie zamówionych produktów.

Zamówiony przez Ciebie towar będzie czekał na wpłatę 7 dni, po czym otrzymasz przypomnienie o wpłacie, następnie po kolejnych 7 dniach zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Przy wyborze tego rodzaju płatności pamiętaj, że przelew tradycyjny w niektórych wypadkach może być realizowany dłużej.

Jeżeli zależy Ci na szybszej wysyłce, akceptujemy potwierdzenie wpłaty przysłane na e-maila.

 

WYSYŁKA

16. Kto pokrywa koszty wysyłki?

Koszt wysyłki zamówionych produktów pokrywa kupujący.

17. Koszty wysyłki.

System sam wylicza czy zakupiony towar zmieści się do jednej przesyłki, jeżeli tak to:

koszt 1 przesyłki kurierskiej wynosi 14,90 zł,
natomiast koszt 1 przesyłki kurierskiej pobraniowej wynosi 18,90 zł.
 

Jeżeli towar jest wysyłany w dwóch przesyłkach to ich koszt wysyłki  wynosi odpowiednio 2 x 14,90 zł i 18,90 zł + 14,90 zł i tak dalej

Maksymalna wielkość przesyłki wynosi 0,18 m3 , natomiast maksymalna waga przeliczeniowa to 20 kg.

Dla wyrobów styropianowych jest zastosowana waga przeliczeniowa,

Jeżeli zakupiony towar przekroczy wg wagi przeliczeniowej 20kg zostanie wysłany w dwóch przesyłkach, jeżeli 40kg w trzech itd.

 Przesyłki nadawane są wyłącznie na terenie Polski firmą kurierską InPost.

 Przesyłki nadawane są wyłącznie na terenie Polski.

 

18. Czas realizacji zamówienia

Czas przygotowania zamówienia do wysyłki wynosi średnio do 48h od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie. W wyjątkowych przypadkach gdy czas jest dłuższy informacja o tym jest umieszczona na stronie produktu.
Przesyłki kurierskie nadajemy od poniedziałku do piątku.

Paczki przygotowujemy wg kolejności otrzymywanych wpłat. W przypadku braku jakiegoś towaru informujemy o tym Klienta w celu otrzymania dalszych dyspozycji. Możliwe jest zrealizowanie zamówienia wg aktualnego stanu magazynowego lub wstrzymanie się z wysyłką do czasu skompletowania całego zamówienia. Nie wysyłamy zamówień na raty. Pozycje niedostarczone z aktualnego zamówienia nie przechodzą na kolejne.

 19. Czas dostawy

Czas dostawy przesyłki kurierskiej to 1-2 dni robocze.

 

CENY

20. Ceny

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich, obok ceny netto jest wyświetlana cena brutto. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Zastrzegam sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty hurtowni internetowej, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronie hurtowni bądź wprowadzania w nich zmian.

 

ZWROT

21. Zwrot produktów kupionych w sklepie akada24.pl

Jeżeli jako osoba fizyczna dokonujesz zakupów nie związanych bezpośrednio z Twoją działalnością gospodarczą lub zawodową, masz prawo w ciągu 14 dni odstąpić od umowy licząc od momentu otrzymania przesyłki od kuriera lub odbioru osobistego.
Towar może zostać zwrócony bez podania przyczyny na koszt Kupującego. Nie przyjmuję przesyłek za pobraniem.

Aby zwrócić kupiony u nas produkt, uwzględnij trzy punkty:

  • Poinformuj nas mailowo o chęci zwrotu towaru: e-mail zatytułuj “zwrot”, a w jego treści podaj informację o nr zamówienia oraz załącz do maila wypełniony formularz odstąpienia od umowy w wersji elektronicznej, a jego wydrukowaną i podpisaną wersję dołącz do przesyłki.
  • Przygotuj przesyłkę.
  • Wyślij przesyłkę na adres sklepu akada24.pl ( ul. Regana 10, 97-300 Piotrków Trybunalski). Jeśli odsyłasz rzeczy delikatne, które łatwo mogą ulec uszkodzeniu podczas transportu, zwróć uwagę, aby odpowiednio je zabezpieczyć.
  • Na wysłanie przesyłki masz 14 dni od momentu dostarczenia do nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany taką samą metodą, którą została dokonana płatność, chyba, że wspólnie ustalimy inną sposób zwrotu należności.
Informujemy, że zwrotowi podlega równowartość zakupów łącznie z kosztami wysyłki. Koszt odsyłki pokrywa Kupujący.

Wzór formularza odstąpienia od umowy do pobrania w pdf:

Link do pobrania formularza: http://akada24.pl/images/sklep/formularz.jpg

alt
 

Zgodnie z Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstą- pienia od umowy;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej; Dziennik Ustaw – 9 – Poz. 827

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy
 

BRAKI I REKLAMACJA

21. Uwzględnienie reklamacji i pokrywanie kosztów przesyłki

Towar sprzedawany w sklepie internetowym akada24.pl nie jest objęty gwarancją producenta.
Warunkiem przyjęcia reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas transportu będzie spisanie protokołu reklamacyjnego przez kuriera. 
Firma AKADA zastrzega sobie termin 7 dni na podjęcie decyzji i poinformowanie Kupującego o sposobie załatwienia reklamacji. 
W przypadku uznania reklamacji zakupiony towar podlega naprawie, wymianie lub zwrotowi gotówki.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji zakupiony towar jest odsyłany do Kupującego z decyzją: Oddalone.

Nie przyjmuję reklamacji wysłanych za pobraniem.

Reklamacji nie podlegają – niezgodności kolorów z oczekiwaniami, przybliżone kolory dostępne są na stronie produktu. Kolory mogą nie odpowiadać w 100% rzeczywistości, wynika to przede wszystkim z ustawień Państwa komputera i monitora oraz jego kalibracji.

22. Kto pokrywa koszty wysyłki reklamowanego produktu?

W przypadku uznania reklamacji, koszt wysyłki naprawionego/wymienionego produktu, w ramach . reklamacji, pokrywa sklep akada24.pl
W przypadku podjęcia decyzji o realizacji reklamacji poprzez zwrot gotówki, możesz otrzymać od nas również zwrot kosztów wysyłki.

Towar, którego zwrot, reklamacja bądź wymiana nie zostanie uznana będzie odesłany na koszt Kupującego.

Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), zwrócona zostanie równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne towary.

 23. Reklamacja produktów

Aby reklamować kupiony u nas produkt, uwzględnij trzy punkty:

  • Poinformuj nas mailowo o chęci zwrotu towaru: e-mail zatytułuj “reklamacja”, a w jego treści podaj informację o nr zamówienia, nazwie reklamowanego produktu .
  • Przygotuj przesyłkę.
  • Wyślij przesyłkę na adres sklepu akada24.pl ( ul. Regana 10, 97-300 Piotrków Trybunalski). Jeśli odsyłasz rzeczy delikatne, które łatwo mogą ulec uszkodzeniu podczas transportu, zwróć uwagę, aby odpowiednio je zabezpieczyć.

     

24. Czas realizacji zamówienia

Na rozpatrzenie Twojej reklamacji mamy 14 dni. W tym czasie poinformujemy Cię o wyniku procesu reklamacyjnego oraz, jeśli Twoja reklamacja zostanie uznana, o możliwym sposobie i przewidywanym czasie jej realizacji. Czas ten uzależniony jest od specyfiki danej wady i jest ustalany indywidualnie – zawsze staramy się jednak, żeby był on możliwie jak najkrótszy i dogodny dla klienta.

25.Otrzymanie innej przesyłki niż zamówiona :

Jeżeli taka sytuacja ma miejsce – poinformuj nas o tym niezwłocznie za pomocą e-mail, podając w nim numer zamówienia, imię i nazwisko bądź nazwę firmy, co zostało zamówione a co dostarczone. Następnie odeślij nam błędny towar Pocztą Polską na swój koszt. Koszt przesyłki zwrócony zostanie wpłatą na konto w ciągu 48h od daty otrzymania przesyłki.

26. Polubone rozpatrywanie reklamacji

Umożliwiam skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur.


ZASTRZEŻENIA I UWAGI DODATKOWE


26.
Wszystkie zdjęcia i teksty umieszczone na stronach sklepu internetowego www.akada24.pl są własnością firmy pod tą sama nazwą. Kopiowanie ich bez zgody właściciela jest zabronione.

27. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

28. Kolory na zdjęciach mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych.

29. Informacje o produktach, specyfikacje oraz ilustracje zawarte na stronach Sklepu Internetowego Sprzedającego zostały opracowane na podstawie najbardziej aktualnych informacji dostępnych w momencie ich publikacji. Sprzedający zastrzega sobie prawo do modyfikowania zawartości treści Sklepu Internetowego w każdym momencie, a w szczególności informacji o dostępnych kolorach, materiałach i specyfikacjach bez konieczności powiadomienia o tym fakcie Kupujących. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy.

30. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.

31. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

32. Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy przed 25 grudnia 2014 uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami) oraz w Ustawie z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami).

Dla klientów którzy dokonali zakupów przed 25 grudnia 2014 r obowiązują przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Pobierz plik pdf z ustawą


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu