wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Reklamacje

Reklamacje

ZWROT

21. Zwrot produktów kupionych w sklepie akada24.pl

Jeżeli nie prowadzisz działalności gospodarczej to przysługuje Ci prawo do zwrotu towaru lub jego wymiany w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki z zamówieniem.
Towar może zostać zwrócony bez podania przyczyny na koszt Kupującego. Przyjmuje tylko towar w stanie nienaruszonym w nieuszkodzonym opakowaniu (jeśli takie posiadał). Nie przyjmuję przesyłek za pobraniem.

Aby zwrócić kupiony u nas produkt, uwzględnij trzy punkty:

  • Poinformuj nas mailowo o chęci zwrotu towaru: e-mail zatytułuj “zwrot”, a w jego treści podaj informację o nr zamówienia, nazwie zwracanego produktu oraz Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, którego wzór znajduje się poniżej.
  • Przygotuj przesyłkę.
  • Wyślij przesyłkę na adres sklepu akada24.pl ( ul. Regana 10, 97-300 Piotrków Trybunalski). Jeśli odsyłasz rzeczy delikatne, które łatwo mogą ulec uszkodzeniu podczas transportu, zwróć uwagę, aby odpowiednio je zabezpieczyć.

Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany za pomocą przelewu na konto, w terminie 7 dni od momentu doręczenia do nas przesyłki zwrotnej z poczty.
Informujemy, że zwrotowi podlega wyłącznie równowartość zwracanego towaru bez kosztów wysyłki/odsyłki.

Wzór Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

Imię i nazwisko

Adres zamieszkania

Nazwa sprzedawcy

Adres sprzedawcy

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271) odstępuję od umowy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . nr . . . . . . . . . . . . . . . . zawartej dnia. . . . . . . . . . . . . . . . w. . . . . . . . . . . . . . . .

Proszę o zwrot kwoty. . . . . . . . . . . . . . . . zł (słownie:. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .) przekazem pocztowym na adres. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . lub na konto nr . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Zwracam w stanie niezmienionym . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . otrzymany dnia . . . . . . . . . . . . . .

Podpis konsumenta


 

BRAKI I REKLAMACJA

21. Uwzględnienie reklamacji i pokrywanie kosztów przesyłki

Towar sprzedawany w sklepie internetowym akada24.pl nie jest objęty gwarancją producenta. 
Warunkiem przyjęcia reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas transportu będzie spisanie protokołu reklamacyjnego przez kuriera. 
Firma AKADA zastrzega sobie termin 7 dni na podjęcie decyzji i poinformowanie Kupującego o sposobie załatwienia reklamacji. 
W przypadku uznania reklamacji zakupiony towar podlega naprawie, wymianie lub zwrotowi gotówki. 
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji zakupiony towar jest odsyłany do Kupującego z decyzją: Oddalone.

Nie przyjmuję reklamacji wysłanych za pobraniem.

Reklamacji nie podlegają – niezgodności kolorów z oczekiwaniami, ….

22. Kto pokrywa koszty wysyłki reklamowanego produktu? 

W przypadku uznania reklamacji, koszt wysyłki naprawionego/wymienionego produktu, w ramach . reklamacji, pokrywa sklep akada24.pl
W przypadku podjęcia decyzji o realizacji reklamacji poprzez zwrot gotówki, możesz otrzymać od nas również zwrot kosztów wysyłki.

Towar, którego zwrot, reklamacja bądź wymiana nie zostanie uznana będzie odesłany na koszt Kupującego.

Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), zwrócona zostanie równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne towary.

 23. Reklamacja produktów

Aby reklamować kupiony u nas produkt, uwzględnij trzy punkty:

  • Poinformuj nas mailowo o chęci zwrotu towaru: e-mail zatytułuj “reklamacja”, a w jego treści podaj informację o nr zamówienia, nazwie reklamowanego produktu .
  • Przygotuj przesyłkę.
  • Wyślij przesyłkę na adres sklepu akada24.pl ( ul. Regana 10, 97-300 Piotrków Trybunalski). Jeśli odsyłasz rzeczy delikatne, które łatwo mogą ulec uszkodzeniu podczas transportu, zwróć uwagę, aby odpowiednio je zabezpieczyć.

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu